La Petita Brownie & Company

En Patufet

From September 29 to October 01

Patufet is a boy the size of a grain of rice, tiny as a seed... One morning his mother sends him to Josepet’s shop all by himself.  A promising day for Patufet, full of adventures. Do you want to sing his song with him? Patim, patam, patum, don´t tread on Patufet...! An adaptation of the classical story by La Petita Brownie & Company.

Show information

Language: Catalan
Duration: 40 minutes
Recommended Age: +2 years old
Technique: Marionettes

Showtimes

Friday at 6pm.
Saturday at 12pm and 6pm.
Sunday at 12pm and 5pm.

Artistic credits

Adaptation: La Petita Brownie & Company
Puppets: Susanna Rubio
Scenery: Guillem Arenós
Narration and manipulation: Susanna Rubio
Costumes: Laia Neus
Photography and Graphic Design: Guillem Arenós
Direction: Benjamí Conesa
Music: Catalan / traditional folklore
exclamacionRemember that:

Amb la compra de les seves entrades adquireix els següents drets i obligacions:

  • Serà necessari arribar al teatre amb un mínim de 30 minuts d’antelació per a facilitar l’entrada escalonada.
    Els menors de 2 anys (vint-i-quatre mesos) no paguen entrada (excepte en espectacles especialment dirigits a bebès).
  • Els espectadors hauran de complir amb la normativa establerta en el teatre i la indicada pel personal de la sala.
  • Si ha adquirit l’entrada i no pot venir al teatre per qualsevol motiu, li facilitarem un canvi de data o li proporcionarem un val per a venir en una data que li convingui (sempre que el sol·liciti amb un mínim de 3 hores d’antelació abans de l’inici de l’espectacle al telèfon 639 305 353).
  • En cas que el teatre hagi de suspendre alguna actuació, se li oferirà el retorn de l’import de les seves entrades o el canvi per una funció futura.