Regala entrades per a La Puntual!

A través d’aquesta pàgina podeu comprar entrades per a regalar; d’aquesta manera les persones que rebin el regal podran venir a veure qualsevol espectacle de la temporada.

Caldrà que les persones que hagin rebut el regal (també ho pot fer la persona que les ha regalat) es posin en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic taquilla.lapuntual@gmail.com o bé trucant al 639 305 353, per a comunicar-nos a quina funció voldran venir, per tal de reservar les entrades i assegurar-los que tindran lloc.

NOTA IMPORTANT: La data i hora que apareix durant el procés de compra de l’abonament no és real, només serveix perquè es pugui dur a terme el procés.

 

exclamacionRecordeu que:

Con la compra de sus entradas adquiere los siguientes derechos y obligaciones:

  • Será necesario llegar al teatro con un mínimo de 30 minutos de antelación para facilitar la entrada escalonada.
  • Los menores de 2 años (veinticuatro meses) no pagan entrada (excepto en espectáculos especialmente dirigidos a bebés).
  • Los espectadores tendrán que cumplir con la normativa establecida en el teatro y la indicada por el personal de la sala.
  • Si ha adquirido la entrada y no puede venir al teatro por cualquier motivo, le facilitaremos un cambio de fecha o le proporcionaremos un vale para venir en una fecha que le convenga (siempre que lo solicite con un mínimo de 3 horas de antelación antes del inicio del espectáculo al teléfono 639 305 353).
  • En caso de que el teatro tenga que suspender alguna actuación, se le ofrecerá el retorno del importe de sus entradas o el cambio por una función futura.